Revista mèdica certificada per WMA, ACSA, HON.
Menú

Si he rebut quimioteràpia, sóc estèril?

Per Zaira Salvador Navarro.
Última actualització: 28/01/2019

L'efecte de la quimioteràpia en la qualitat seminal depèn de quin sigui el fàrmac utilitzat per al tractament, ja que no tots afecten de la mateixa manera l'espermatogènesi. A més, a cada pacient pot afectar-lo més o menys el tractament. Per a saber si en un pacient s'ha vist alterada la seva funció testicular, serà necessari realitzar un estudi de la fertilitat.

Lectura recomanada: Quina és la causa de l’esterilitat masculina? – Símptomes i solucions.

 Zaira Salvador Navarro
Zaira Salvador Navarro
Embriòloga
Llicenciada en Biotecnologia per la Universitat Politècnica de València (UPV), Biotechnology degree en la National University of Ireland en Galway (NUIG) i especialista en reproducció assistida amb el Màster en Biotecnologia de la Reproducció Humana per l'Institut Valencià d'Infertilitat (IVI) i la Universitat de València.
Número de col·legiada: 3185-CV
Embriòloga. Llicenciada en Biotecnologia per la Universitat Politècnica de València (UPV), Biotechnology degree en la National University of Ireland en Galway (NUIG) i especialista en reproducció assistida amb el Màster en Biotecnologia de la Reproducció Humana per l'Institut Valencià d'Infertilitat (IVI) i la Universitat de València. Número de col·legiada: 3185-CV.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir-li publicitat personalitzada i recopilar dades estadístiques. Si contínua navegant considerem que accepta la nostra política de cookies.